منتدى اسمعلاوى

منتدى اسمعلاوى

احلى منتدى عربى مصرى منتدى اسمعلاوى منتدى لكل العرب
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جالأعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» مسرحيه حزمني يا جامده موت
الأربعاء يونيو 28, 2017 6:27 pm من طرف Nour Ahmed

» اخيرا عدت لموقعى المضل
الأحد يونيو 25, 2017 3:24 am من طرف محمدالسيدبيومى

»  نداءهااام جدا للاعضاء والمشرفين
السبت مارس 11, 2017 6:46 pm من طرف ادهم

»  مقلب من مقالب الحب
الجمعة مايو 06, 2016 11:29 am من طرف محمدالسيدبيومى

» حبيبتى اليوم من الأسماعيليه
الخميس فبراير 11, 2016 1:31 am من طرف محمدالسيدبيومى

» الزواج والحب
الأحد أكتوبر 04, 2015 12:17 pm من طرف محمدالسيدبيومى

»  من أنا
الخميس يونيو 25, 2015 2:05 am من طرف محمدالسيدبيومى

» مرحبا بشهر رمضان وبالعيد السعيد
الأحد مايو 24, 2015 10:48 pm من طرف محمدالسيدبيومى

» رساله للصبر وجزاء الصابرين
الخميس مايو 21, 2015 1:49 am من طرف محمدالسيدبيومى

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
جوليت عاشقه الحزن الاكيد
 
يوسف 3000
 
بوسى
 
محمد 15
 
لانا
 
ايام
 
Mohamed Uyd
 
سما
 
b7bk
 
الدلوعة
 

شاطر | 
 

 ياطير يامتغرب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
رينو
عضو هام
عضو هام
avatar

عدد المساهمات : 715
تاريخ التسجيل : 27/05/2010
العمر : 29
الموقع : luxor

مُساهمةموضوع: ياطير يامتغرب   الخميس يونيو 17, 2010 4:08 am

8- ياطير يا متغرب
اغنيه جميله لعمرو دياب
يمكن تكون قديمه بس يارب تعجبكم
كلمات : ابراهيم حسين
الحان : مصطفى دويدار
توزيع : فتحي سلامة
يا طير يا متغرب بيتك الاخضر قرب
بعد ما طال مشوارك طلعت شمس نهارك
ارجع عمر دارك وابدا تاني وجرب
اوعى يغرك طيشك ولا تغير ريشك
وعلشان لقمة عيشك تمشي ورا التيار
خوفي عنه بنيته في الغربة وعليته
الاقيك يوم هديته والاحلام تنهار
حاسب امسك تبت في الزرع اللي منبت
علشان بلدك حبت فيك عزم واصرار
صدق المثل القايل ان العود المايل
عمره في يوم ماهو شايل على اغصانه ثمار
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
mima
مشرفه
مشرفه
avatar


عدد المساهمات : 729
تاريخ التسجيل : 06/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: ياطير يامتغرب   الخميس يونيو 17, 2010 6:29 am

تسلم الاادى رينو
تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رينو
عضو هام
عضو هام
avatar

عدد المساهمات : 715
تاريخ التسجيل : 27/05/2010
العمر : 29
الموقع : luxor

مُساهمةموضوع: رد: ياطير يامتغرب   الخميس يونيو 17, 2010 9:36 am

تسلمى ميما
نورتى الموضوع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الدلوعة
مشرفه
مشرفه
avatar


انثى
عدد المساهمات : 1887
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
العمر : 22
الموقع : دمياط

مُساهمةموضوع: رد: ياطير يامتغرب   الأحد يونيو 20, 2010 8:58 am

تسلم ايدك محمود على كلمات الاغنية الجميله دى









°¯`·.·• (الـ ـ ـدلـ ـ ـ ـ ــوعـ ـ ـ ـة نــ ... ــدى ) •·.·°
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رينو
عضو هام
عضو هام
avatar

عدد المساهمات : 715
تاريخ التسجيل : 27/05/2010
العمر : 29
الموقع : luxor

مُساهمةموضوع: رد: ياطير يامتغرب   الأحد يونيو 20, 2010 9:48 am

تسلمى دلوعه على المرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ايام
Admin
Admin
avatar

ذكر
عدد المساهمات : 4043
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: ياطير يامتغرب   الثلاثاء يونيو 22, 2010 12:12 pm





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رينو
عضو هام
عضو هام
avatar

عدد المساهمات : 715
تاريخ التسجيل : 27/05/2010
العمر : 29
الموقع : luxor

مُساهمةموضوع: رد: ياطير يامتغرب   الثلاثاء يونيو 22, 2010 2:22 pm

يسلموا عماد على المرور العطر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
يوسف 3000
المشرف العام
المشرف العام
avatar


عدد المساهمات : 5451
تاريخ التسجيل : 17/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: ياطير يامتغرب   الأحد فبراير 06, 2011 9:22 am





[center] الطير المسافر يوسف3000
[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ياطير يامتغرب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى اسمعلاوى :: ¤©§][§©¤][ المـنـتــــــ الادبـيـة ــــديـات][¤©§][§©¤ :: كلمات الاغانى-
انتقل الى: