منتدى اسمعلاوى

منتدى اسمعلاوى

احلى منتدى عربى مصرى منتدى اسمعلاوى منتدى لكل العرب
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
»  مقلب من مقالب الحب
الجمعة مايو 06, 2016 11:29 am من طرف محمدالسيدبيومى

» حبيبتى اليوم من الأسماعيليه
الخميس فبراير 11, 2016 1:31 am من طرف محمدالسيدبيومى

» الزواج والحب
الأحد أكتوبر 04, 2015 12:17 pm من طرف محمدالسيدبيومى

»  من أنا
الخميس يونيو 25, 2015 2:05 am من طرف محمدالسيدبيومى

» مرحبا بشهر رمضان وبالعيد السعيد
الأحد مايو 24, 2015 10:48 pm من طرف محمدالسيدبيومى

» رساله للصبر وجزاء الصابرين
الخميس مايو 21, 2015 1:49 am من طرف محمدالسيدبيومى

» عتاب للجدعنه والرجوله وحب الخير
الإثنين مايو 11, 2015 11:04 pm من طرف محمدالسيدبيومى

»  زوجتى القادمه و............
الأحد مايو 10, 2015 2:59 am من طرف محمدالسيدبيومى

» هل المهر له حدود ام رقمه مفتوح الى مالا نهايه
الخميس مايو 07, 2015 4:36 am من طرف محمدالسيدبيومى

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
جوليت عاشقه الحزن الاكيد
 
يوسف 3000
 
بوسى
 
محمد 15
 
لانا
 
ايام
 
Mohamed Uyd
 
سما
 
b7bk
 
الدلوعة
 

شاطر | 
 

 ممكن سؤال

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمد 15
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد المساهمات : 4482
تاريخ التسجيل : 26/02/2010

مُساهمةموضوع: ممكن سؤال   الجمعة مارس 05, 2010 9:20 am

السلام عليكم
ممكن سؤال؟
لو اتعرفت على صديقة وبعد فترة ارسلت لك رسالة بتقول انها حبتك وانك غيرت مفهومها فى الحب وشغلتك وبعد كدة منعت التعامل معك حتى بالكلام تعمل اية.؟
هل دة نوع من انواع الخيانة؟
ايةانواع الخيانة؟




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ايام
Admin
Admin


ذكر
عدد المساهمات : 4043
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الجمعة مارس 05, 2010 4:45 pm

اللة اعلم
بس قول يارب




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد 15
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد المساهمات : 4482
تاريخ التسجيل : 26/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   السبت مارس 06, 2010 1:24 pm

شكرا عماد




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لانا
المراقب العام
المراقب العام



عدد المساهمات : 4133
تاريخ التسجيل : 03/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   السبت مارس 06, 2010 2:01 pm

انا من رائ انك توجهها وتشوف ايه الى غيرها

مش لازم تبعد وتسكت الا لما تعرف السبب

تقبل مرورى





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد 15
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد المساهمات : 4482
تاريخ التسجيل : 26/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   السبت مارس 06, 2010 2:05 pm

شكرا لانا
تقبلى تحياتى




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بوسى
مشرفة قسم
مشرفة قسم


انثى
عدد المساهمات : 5144
تاريخ التسجيل : 19/12/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الثلاثاء مارس 09, 2010 2:09 pm

حاول اعرف بكل الطرق
سبب البعد عنك
بعد كده خد القرار





الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد 15
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد المساهمات : 4482
تاريخ التسجيل : 26/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الأربعاء مارس 10, 2010 12:30 pm

شكرا اختى بوسى على مرورك




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الغمراوى
عضو جديد
عضو جديد


عدد المساهمات : 19
تاريخ التسجيل : 19/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الجمعة مارس 19, 2010 6:25 pm

انا من راى اللى ينساك انساة واللى اهون علية هو علية اهون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد 15
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد المساهمات : 4482
تاريخ التسجيل : 26/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   السبت مارس 20, 2010 12:57 pm

شكرا ليك غمراوى على مرورك




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جوليت عاشقه الحزن الاكيد
المراقب العام
المراقب العام



انثى
عدد المساهمات : 5835
تاريخ التسجيل : 22/04/2010
العمر : 25
الموقع : اخاف يصير شئ بيا و ما اشوفك بعد تانى اوصيك انا بكل شئ وصيتى لا لا تنسانى / اذكرنى لان لو اموت انا ما انساك / كلمة بحبك ابيك تقولها لى تانى / خلى صورتى قدامك لحظة ما تشتاق احضنها / وين تروح خلينى فى بالك لا تفارقنى / انت فى بالى صدقنى / اريد لو مرت السنين على بالك خلينى / اموت و حبى لك ما يموت / وصيتى ما تنسانى

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   السبت يوليو 24, 2010 5:42 am

والله الظاهرة دى انتشرت بقالها كام سنة المهم
يسيدى المثل بيقول اللى يحبك حبه واللى ينساك انساه
واكيد الجرح مسيره يروح لو جاله فرح مكانه
وتسلم




-عزيزي... كثيرا ما أزورك ولا أجدك... إمضاء ضميرك المخلص.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عروس القناة
عضو فضي
عضو فضي



انثى
عدد المساهمات : 143
تاريخ التسجيل : 30/06/2010
العمر : 31
الموقع : الاسماعيليه

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الثلاثاء يوليو 27, 2010 8:25 am

شكرا ليك على موضوعك ده

وانا مش عرفه فعلا بيحصل كتير كده ودى بتكون صدمه للشخص ومش عارفه بقى


الطرف التانى بيستفيد ايه من كده المهم الواحد ياخد باله

ويتاكد من مشاعر الاخريين وربنا يحفظ الجميع

تقبل مرورى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سما
عضو هام
عضو هام


انثى
عدد المساهمات : 2362
تاريخ التسجيل : 13/10/2010
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   السبت نوفمبر 06, 2010 10:46 am

ان راى الا ينساك انساة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نجمه سمايا
عضو هام
عضو هام


عدد المساهمات : 450
تاريخ التسجيل : 26/11/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الإثنين نوفمبر 29, 2010 7:07 am

تسلم الايادى محمد مفيش احسن من الموجها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
يويو
عضو مشارك
عضو مشارك


عدد المساهمات : 41
تاريخ التسجيل : 20/12/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الثلاثاء ديسمبر 21, 2010 8:30 am

اعرف ظروفها وليه عملت كده بس بردو اللي يحب لو بيموت استحاله يبعد عن حبيبه وممكن يكون كان مجرد اعجاب وراح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
محمد 15
المراقب العام
المراقب العام


ذكر
عدد المساهمات : 4482
تاريخ التسجيل : 26/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الثلاثاء ديسمبر 21, 2010 11:18 am

شكرا لمروركم الجميل




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
روزى
عضو هام
عضو هام


انثى
عدد المساهمات : 1142
تاريخ التسجيل : 02/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الأربعاء ديسمبر 22, 2010 11:06 am

شوف ظرفها الاول متعلمش ايه ظرفها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
يوسف 3000
المشرف العام
المشرف العام



عدد المساهمات : 5451
تاريخ التسجيل : 17/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممكن سؤال   الجمعة فبراير 04, 2011 6:19 pm

اللى ينساك انساه




[center] الطير المسافر يوسف3000
[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ممكن سؤال
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى اسمعلاوى :: ¤©§][§©¤][ المـنـتــــــ الـــعـــامــه ــــديـات][¤©§][§©¤ :: النقــاش الجاد-
انتقل الى: