منتدى اسمعلاوى

منتدى اسمعلاوى

احلى منتدى عربى مصرى منتدى اسمعلاوى منتدى لكل العرب
 
الرئيسيةاليوميةمكتبة الصورس .و .جقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
»  مقلب من مقالب الحب
الجمعة مايو 06, 2016 11:29 am من طرف محمدالسيدبيومى

» حبيبتى اليوم من الأسماعيليه
الخميس فبراير 11, 2016 1:31 am من طرف محمدالسيدبيومى

» الزواج والحب
الأحد أكتوبر 04, 2015 12:17 pm من طرف محمدالسيدبيومى

»  من أنا
الخميس يونيو 25, 2015 2:05 am من طرف محمدالسيدبيومى

» مرحبا بشهر رمضان وبالعيد السعيد
الأحد مايو 24, 2015 10:48 pm من طرف محمدالسيدبيومى

» رساله للصبر وجزاء الصابرين
الخميس مايو 21, 2015 1:49 am من طرف محمدالسيدبيومى

» عتاب للجدعنه والرجوله وحب الخير
الإثنين مايو 11, 2015 11:04 pm من طرف محمدالسيدبيومى

»  زوجتى القادمه و............
الأحد مايو 10, 2015 2:59 am من طرف محمدالسيدبيومى

» هل المهر له حدود ام رقمه مفتوح الى مالا نهايه
الخميس مايو 07, 2015 4:36 am من طرف محمدالسيدبيومى

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
جوليت عاشقه الحزن الاكيد
 
يوسف 3000
 
بوسى
 
محمد 15
 
لانا
 
ايام
 
Mohamed Uyd
 
سما
 
b7bk
 
الدلوعة
 

شاطر | 
 

 ممنوع دخول الكذابين ؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ايام
Admin
Admin


ذكر
عدد المساهمات : 4043
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

مُساهمةموضوع: ممنوع دخول الكذابين ؟   الأحد أبريل 11, 2010 10:12 am

لى اعضاء عبق الكرام
اليكم الآتـــى ......

هاذي لعبه الصراحه وممنوع دخول الكذابين في هذه اللعبه
والشروط هي
الصراحه
فقط......
يعني ما في مفر من الصراحه
وعلى كل واحد يجاوب على اللعبه يحط للي بعده سؤال
اوكي؟؟؟؟ نبدأ .....
سؤالي هو:
ما هو اول شي يخطر على بالك وانت داخل الانترنت؟؟؟؟
ويا ويلك ويل اذا ماقلت الصح
هههههههههههههه
والي يجاوب يحط سؤال من عنده
تحياتي




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الدلوعة
مشرفه
مشرفه



انثى
عدد المساهمات : 1887
تاريخ التسجيل : 15/02/2010
العمر : 21
الموقع : دمياط

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الأحد أبريل 11, 2010 12:50 pm

ههههههههه تسلم عماد على الموضوع انا بحب الصراحة

جدا على فكره

انا اول شى بفكر فيها منتديان بصراحه

منتداك ومنتدى تانى ( بدون ذكر اسم المنتدى )

وبرضه حاجات تانيه زى اغنية صور كده يعنى

وتسلم ايدك على الموضوع









°¯`·.·• (الـ ـ ـدلـ ـ ـ ـ ــوعـ ـ ـ ـة نــ ... ــدى ) •·.·°
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بوسى
مشرفة قسم
مشرفة قسم


انثى
عدد المساهمات : 5144
تاريخ التسجيل : 19/12/2009
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الأحد أبريل 11, 2010 2:22 pm

اول حاجه بعملها بخش على المنتدى علشان اشوف الجديد فيه وارد على المواضيع
وبعد كده افتح الايميل






الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ادهم
عضو هام
عضو هام


عدد المساهمات : 626
تاريخ التسجيل : 27/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الأحد أبريل 11, 2010 8:59 pm

اول حاجة بفكر فيها بجد

منتدى الاسمعلاوى

علشان لية عندكم حبيب

هو عارف نفسة

حبيبك اللى هو حبيبك

ولا اية يا 15

يا مولعها
ههههههههههههه


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لانا
المراقب العام
المراقب العام



عدد المساهمات : 4133
تاريخ التسجيل : 03/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الإثنين أبريل 12, 2010 1:26 am

اول شئ بدخل منتديين اسمعلاوى والتانى انت

عارفه ياعماد طبعا لو فى وقت بفتح الميل مفيش

مش مشكله بكمل فى المنتديات

يسلموووووو عماد على الفكره الحلوة

السؤال اللى بعد

ايه افضل هواياتك ؟




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ايام
Admin
Admin


ذكر
عدد المساهمات : 4043
تاريخ التسجيل : 19/12/2009

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الإثنين أبريل 12, 2010 7:06 am

اكيد طبعا كورة بعد كدة النت




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ادهم
عضو هام
عضو هام


عدد المساهمات : 626
تاريخ التسجيل : 27/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الإثنين أبريل 12, 2010 6:43 pm

اوباء :مين جاب سيرة الكورة

اكيد لانا اهلاوية

هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
saso
عضو خاص
عضو خاص


انثى
عدد المساهمات : 117
تاريخ التسجيل : 31/01/2010
العمر : 21
الموقع : بيت ممتى وبابايا بالتحديد فى اوضتى

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الثلاثاء أبريل 13, 2010 7:41 am

تسلم على الموضوع عماد انا اول شىء بفكر فيه اول مبقعد ع الجهاز بجيب صور طبعا انت عارف صور مين ياعماد بعد كده بشغل اغانى والمنتدى وسؤالى هل وجدت صديق او صديقه بمعنى الكلمه ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
النرس
عضو جديد
عضو جديد


ذكر
عدد المساهمات : 24
تاريخ التسجيل : 01/04/2010
العمر : 36

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الثلاثاء أبريل 13, 2010 10:34 am

اول حاجه دلوقتى المنتدى علشان حبيبتى قالت ادخل على المنتدى مقدرش ازعلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ادهم
عضو هام
عضو هام


عدد المساهمات : 626
تاريخ التسجيل : 27/02/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الثلاثاء أبريل 13, 2010 2:01 pm

فينك يا 15
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بنوته مصريه
عضو هام
عضو هام


عدد المساهمات : 1156
تاريخ التسجيل : 29/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الأربعاء أبريل 14, 2010 2:42 pm

طيب انا بقي اول شي بفكر فيه

اني افتح الاميل علشان اشوف صحابي

وبعدين بفتح اغاني وبعدين بروح المنتي

اها


ساسو لقيت صديقات كتير جدا والله بمعني الكلمه

دا اكيد شي مؤكد لان في الحلو وفي الوحش

وبلنسبه ليا بلاقي الاصدقاء الي بمعني الكلمه

علي طول والحمد لله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
روزى
عضو هام
عضو هام


انثى
عدد المساهمات : 1142
تاريخ التسجيل : 02/05/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الجمعة يوليو 02, 2010 12:53 am

بخش منتدى تانى وبعدين بااجى منتدى اسمعلاوى وساعات افتح الياهوه وبسمع اغانى
مثلان احمل افلام واغانى


عدل سابقا من قبل روزى في الثلاثاء فبراير 22, 2011 5:06 am عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
رينو
عضو هام
عضو هام


عدد المساهمات : 715
تاريخ التسجيل : 27/05/2010
العمر : 28
الموقع : luxor

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الجمعة يوليو 02, 2010 10:42 am

انا هجاوب عل سوال ساسو
بصراحه لا
وسؤال للى بعدى
ايه اهم حاجه عندك فى الحياه؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
الفرعون
عضو فعال
عضو فعال


ذكر
عدد المساهمات : 71
تاريخ التسجيل : 21/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الجمعة يوليو 02, 2010 4:58 pm

اسئلة جميلة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
Mohamed Uyd
مشرف
مشرف


ذكر
عدد المساهمات : 4039
تاريخ التسجيل : 22/12/2009
العمر : 24
الموقع : Ismailia

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الجمعة يوليو 02, 2010 5:50 pm

اول حاجه بفتحها طبعا الياهو اكلم صحابى وبعدين اروح للمنتدى اشوف الجديد .
تعرف ايه عن الحب الحقيقى؟








ولا هصدق حاجة تقولهالي مهما تعيد وتزيد
مين اللي يضمنلي اني منمدش مرا تاني كمان
ولا هعلق روحي معاك من تاني بحلم جديد
مهو اللي كان عنده حاجة يعملها كان عملها زمان
كمل لوحدك وافتكرني بخير يلا متقولش هانت قولتهالي كتير والا
فيه حاجات تبان اخرتها من الاول وانا هغير رأيي بجد وصلت لأخري معاك
تعبت بزيادة مش هتلاقيني تاني مهما يكون وليه حياتي الجاية اعيشها عشان بس استناك
مين اللي يستني مش جاية الا لو مجنون
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
b7bk
مشرفة قسم
مشرفة قسم


انثى
عدد المساهمات : 2250
تاريخ التسجيل : 26/05/2010
العمر : 25

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الجمعة يوليو 02, 2010 9:57 pm

انا عندى الحب الحقيقي الاول والاخير الحب الحقيقي هو حب الله عزوجل
والرسول محمد صلى الله عليه وسلم وهما اجمل حب وبعد كده بقى حب الحبيب والحبيبه نبقى نفكر فيه
السؤال ليه ف ناس مش بيبقى حاسين بيك مع انك تتمنى ليهم الخير وهما مش يتمنو ليك الخير؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نسمه
عضو هام
عضو هام


عدد المساهمات : 456
تاريخ التسجيل : 29/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   السبت يوليو 03, 2010 4:22 am

لانهم ببساطة ملهمش احساس ولا مشاعر
يقول المثل(الي يغطيك بخيط غطيه بحيط )
ايه هي الحياة بالنسبه لك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
عروس القناة
عضو فضي
عضو فضي



انثى
عدد المساهمات : 143
تاريخ التسجيل : 30/06/2010
العمر : 31
الموقع : الاسماعيليه

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الأربعاء يوليو 07, 2010 6:01 pm

[size=18] بكل صراحه اول حاجه بفكر فيها

منتديين اسمعلاوى ومنتدى تانى وبعدين الميل

السوال بقى


اخبارة منتدى ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سما
عضو هام
عضو هام


انثى
عدد المساهمات : 2362
تاريخ التسجيل : 13/10/2010
العمر : 24

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الخميس نوفمبر 04, 2010 4:58 pm

اول حاجة بفكر فيها الميل
وبعدين المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
نجمه سمايا
عضو هام
عضو هام


عدد المساهمات : 450
تاريخ التسجيل : 26/11/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الثلاثاء نوفمبر 30, 2010 8:19 am

اسئلتكو كلها جميله انا من قبل مدخل المنتدى هنا كنت اول مفتح اشغلى شويه اغانى اتفرج عليها كليب واشوف شويه اغانى اطفال وبعدين ادخل الشات دلوقتى اول مفتح بفتح الميل اشوف اصحابى ملئيش حد اقفلو واجى المنتدى بصراحه اخدكل وقتى مبقتش افكر اروح اى شات سلم الايادى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
جوليت عاشقه الحزن الاكيد
المراقب العام
المراقب العام



انثى
عدد المساهمات : 5835
تاريخ التسجيل : 22/04/2010
العمر : 25
الموقع : اخاف يصير شئ بيا و ما اشوفك بعد تانى اوصيك انا بكل شئ وصيتى لا لا تنسانى / اذكرنى لان لو اموت انا ما انساك / كلمة بحبك ابيك تقولها لى تانى / خلى صورتى قدامك لحظة ما تشتاق احضنها / وين تروح خلينى فى بالك لا تفارقنى / انت فى بالى صدقنى / اريد لو مرت السنين على بالك خلينى / اموت و حبى لك ما يموت / وصيتى ما تنسانى

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الجمعة ديسمبر 24, 2010 12:21 pm

انا اول ما ادخل على الانترنت بدخل على صفحة الجامعة اشوف المحاضرات وبعد كدا افتح الاميل اشوف صحبتى فاتحة ولا لا وادخل المنتدى اشوف ايه الجديد واخرج حاليا بيحصل كدا بس اكيد انا بتغير من الزمن




-عزيزي... كثيرا ما أزورك ولا أجدك... إمضاء ضميرك المخلص.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
يوسف 3000
المشرف العام
المشرف العام



عدد المساهمات : 5451
تاريخ التسجيل : 17/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الإثنين فبراير 07, 2011 10:03 am







[center] الطير المسافر يوسف3000
[/center]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
لانا
المراقب العام
المراقب العام



عدد المساهمات : 4133
تاريخ التسجيل : 03/01/2010

مُساهمةموضوع: رد: ممنوع دخول الكذابين ؟   الخميس فبراير 17, 2011 2:47 pm

يسلمو عماد على التوبيك اول شئ بعمله بفتح الميل

تانى شئ المنتدى

ثالث شئ الفيس بوك

السؤال للبعدى ما احب شهر اليك ؟




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
ممنوع دخول الكذابين ؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى اسمعلاوى :: ¤©§][§©¤][ المـنـتــــــ الـــعـــامــه ــــديـات][¤©§][§©¤ :: النقــاش الجاد-
انتقل الى: